Ik ben niet geïnteresseerd in theorie. Ik ben geïnteresseerd in oplossingen.
Veel werkgevers lopen vast omdat iedereen advies geeft, maar niemand de regie neemt.
De arbodienst geeft een advies.
De bedrijfsarts geeft een advies.
HR geeft een advies.
De jurist geeft een advies.
Maar aan het einde van de dag zit de werkgever nog steeds met dezelfde vraag:
Wat moet ik nu doen?